Svar på allt många undrat

Nu ska jag svara på en frågor många personer har frågat mig. Inte svarat förens nu för nu tar jag steget till det.
1. Vad hände mellan dig och ditt ex?
2. Har du ny kille nu?
3. Är du player?
 
Detta har jag fått höra under en lång tid. Men nu ska jag förklara mig så ni kanske fattar lite! Jag och mitt ex gjorde slut för ett bra tag sen, snart 7-8 månader sen. Men nej jag har inte ändrat min jävla status på facebook från förhållande till singel :) För jag vågade helt enkelt inte göra det, jag var för rädd för det. Vårat förhållande var inte som ett förhållande ska vara. Men det är inget jag kommer skriva om. Vi gjorde slut pg.a att han var otrogen emot mig. Och efter 3års förhållande var det då inte så lätt för mig. Men efter ett tag så tog det helt enkelt slut  och det är jag glad över.. Det fick mig att inse jag förtjänar så mycket bättre en det där. Men jag har verkligen inget mot han på något sätt. Hoppas han hittar den rätta för honom. Men jag ville bara skriva av mig till er som hela tiden frågar mig om detta.
 
- Jag kan inte kalla den här killen jag har nu för ''ny kille'' för att vi träffades redan innan som kompisar, och vi fick känslor för varandra, och det är en kille jag känner tilllit till 11110000% som jag verkligen älskar, och som älskar mig tillbaka. Den dära frågan '' är du player? '' kasta den, för det är det sista jag är. Allting känns så rätt för mig just nu :) Så tänker se framåt nu.. <3 

Mer blogg inlägg kommer imorgon, nu blir det tvhäng. + sova tidigt för att jag har möte imorgon :) Hörs då godnatt all !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0