!!!!!!

Kära människor,
Jag förstår inte vad det är för fel på en del av er. Ni borde ärlig talat bry er om er själva istället för att förstöra för andra, om jag behöver stöd och sånt så har jag folk att vända mig till. Men det behöver jag inte i dagsläget, utan ni försöker förstöra genom att skapa massa skit rykten, tycker inte det borde vara så svårt att fråga om det är så innan ni öppnar käften och tro er veta massa. & till er som skriver massa rasistiska saker om min pojkvän orkar jag seriöst inte lägga energi på, jag säger bara alla är olika. & ni som frågar en massa vad som hände förr förra helgen som '' hade dom-.....?'' '' äre sant att..!!? Alltså, shit. Hur orkar ni bry er om en sån skit sak? alla gör misstag någon gång, han gjorde det 1 gång, och det har jag själv också gjort. Men det är mellan mig och honom, inte er. Men nu vet ni iallafall lite om det, men jag kommer inte svara mera på någon som frågar nåt om detta.

 

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0