Jag sa ju att jag skulle skriva om en som stått mig väldigt nära .

Frida Forsström, du är en vän som stått mig så jävla nära, en människa jag aldrig tvivlat på, en som stötta mig till allt, en bästavän, jag har sagt saker till dig som ja aldrig sagt till någon, & du till mig , att det slutade som de sluta mellan oss, var fett synd, ( man tänker inte på vad man har, för man förlorat det ) detta var en bästavän jag trodde jag skulle ha livet ut, men ja sabbade allt genom att inte höra av mig, du är alltid i mina tankar frida, älskar o saknar dig så obeskrivligt mycket ! ., aldrig glömmer jag dig frida, du var det absolut bästa jag hade, även om du inte trodde de, saknar dig så de gör ont.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0