Helgen <3

Som ni vet har jag ju haft ett helvete, ( alltså varit assjuk..) men fick ut penselin, blev mycket bättre då, Så i Fredags var jag på bio med min underbara Ronja & älskling, bion var väl helt okej . Därefter hängde vi ute lite, sen drog Ronja. och jag & älskling satt ute hela natten lång och prata, gick promenader, ( han sov dock inte hos mig , för jag var inte helt bra :( ,, ) Men i LÖRDAGS, då sov älskling här, helt underbar natt med honom, blev *massage kväll, as skönt, och en massa prat, har inte varit så bra mellan oss sista dagarna, men nu blev det mycket bättre. vi har lixom 8 månader imorgon, så det känns skönt, känns som han o jag klarar ALLT tillsammans <3 Snart ska han flytta härifrån med, ska också bli skönt, för Gusum är inget för honom :) såklart kommer ja vara hos honom mycket , hihi (a) .. Så nu blir det en varm dusch, ansiktsmask, sen kanske bebiiisen kommer, får se :) PUSS. 
 

Älskar dig Josef, även om vi de kan bli för mycket,
men together klarar vi seriöst ALLT! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0