Dom här frågorna fick jag för ett år sen, finns på bloggen .. ska besvara dom ärligt , se om det förändrats lite :)

  1. Är du tveksam när det gäller killar? Alla utom pappa, och min underbara fina pojkvän ja har nu !
  2. Har du kille nu? Ja, jag har verkligen den bästa killen man kan ha <,3
  3. Vart är din pappa?  det ända jag kan säga om han är att han inte är här . 
  4. Har du silikon tuttar? NEJ!
  5. Varför gillar du cola så mycket? Därför jag är beroeende 
  6. Hur träffade du och han du håller på med nu?  På en fest i Gusum 
  7. Vad heter han/hur ser han ut? Josef heter han :) ni ser på bilder hur han ser ut.. :D
  8. Är det sant att hos killar tänder du på ögonen/sättet? Haha ja (pia) Jag älskar bruna ögonen, och sättet hos killar är absolut viktigaste för mig!
  9. Vart bor du?GUSUM!<3
  10. Hatar du någon? Helt ärligt , ja avskyr verkligen 1 person !
  11. Har du varit tillsammans med Robban W? Nej det har jag inte, mer på g isåfall.
  12. Varför var du tsm med Sebbe när du visste hur han var? För att jag var helt störd :)
  13. Saknar du Selvet & alla som tiderna? Galet mycket, stor kärlek till zlatan,Bamse, samir, selvet o alla..
  14. Vad föredrar du, myssskväll med killen, eller än partynatt med brudarna? En underbar kväll med min pojkvän ofc !
  15. Varför heter du Sofia Joahnsson på fb? hette ju de,  För jag skulle vara svår att nå:)
 
Lite skillnad tycker ja, heh , släpper en gammal bild me :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0