Vad ska jag göra nu?

Jo, nu ska jag skriva klart detta inlägg genom att skriva vad jag ska göra. Nu ska jag laga mat, det blir skinksås och pasta och ett glas cola, inte bara till mig. Till familjen :) känner mig duktig! Därefter ska mamma slänga i en färg i mitt hår :) Sen har jag tänkt och ta ett varmt bad och göra sig fräsch tills imorgon.. Därefter har jag tänkt att gå ut och gå en sväng runt skithålan Gusum ! Finns inte så mycket att göra här nere, sen ska jag in och lägga mig i min varma säng och kolla film. Imorgon förstår ni, då börjar allvaret. Mitt liv står på spel, tänker inte sluta som en alkolist kärring. Tänker sluta som en förskolelärare! Så ska kämpa nu för mitt mål. Och hoppas på att det fungerar! :) Ha en jättemysig kväll folket, Puss o Kram <3:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0