Tänkte besvara alla frågor folket ställer till mig!

  1. Är du tveksam när det gäller killar? Jo, jag har sagt att jag var det. För min kille jag hade innan var inte den bästa killen precis.. Jag trodde jag kunde lita på denna person mest, men med tiden fatta jag att det kunde jag ju inte!
  2. Har du kille nu? Ja, det kan man ju säga att jag har. och detta verkar seriöst, vi går sakta med tiden lixom.
  3. Vart är din pappa? Jag vet inte vart han är, och jag vill inte gå ut med det över hela skiten, fråga mig vad som helst, men inte frågor om min pappa, det klarar jag inte, han va de bästa jag hade.
  4. Har du silikon tuttar? Haha, det har flera stycken frågat mig. Och nej det har jag inte, Naturligt till 110%
  5. Varför gillar du cola så mycket? Hahahahahaha. Ja ni, det går i släkten, jag är beroende .
  6. Hur träffade du och han du håller på med nu? Första gången vi träffades var på en fest i viken:)
  7. Vad heter han/hur ser han ut? Inget namn, vill inte att det ska förstöras:) Han har bruna ögon, längre än jag, svarthårig och snyggast :)
  8. Är det sant att hos killar tänder du på ögonen/sättet? Ja det är sant, ögonen ska vara bruna, sättet ska vara gulligt!
  9. Vart bor du? Inte många som vet var det ligger, men en liten håla utanför norrköping typ, gusum :)
  10. Hatar du någon? Hatar är ett starkt ord, och ja, jag hatar någon.
  11. Har du varit tillsammans med Robban W? Nej det har jag inte, mer på g isåfall.
  12. Varför var du tsm med Sebbe när du visste hur han var? Hur han var?
  13. Saknar du Selvet & alla som tiderna? Förra sommaren annars?:) Ja, det saknar jag faktist.
  14. Vad föredrar du, myssskväll med killen, eller än partynatt med brudarna? Du, brudarna går före allting, såklart en partynatt:D
  15. Varför heter du Sofia Joahnsson på fb? För jag ska vara svår att nå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0