Skitdag!

Somnade rätt fort igår kväll, mot 10 tiden.. Vaknade, kände hur huvudet bombade, som migrän.. kände hur halsen plötsligt gjorde ont, som känslan när man är supertörstig men det inte går att dricka, sen heltplötsligt kände jag hur näsan började täppa igen:( ! Klev upp, helt förstörd. Tog en iprem och drog mot skolan, där satt jag som ett troll:o Sen kändes det som jag frös, men santidigt svättades, tog tempel. Hade 38.7, då fick jag feber också... Klarade inte av det alltså, blev tvungen att komma hem. Tänker på skolan jätte mycket, men den ska ja klara. Ska se till att bli frisk, mamma ska köpa halstabletter & nässpray idag! På benen redan imorgon..  Ingen bra dag för mig! Min dag blir sängen, hoppas ni andra är pigga & glada.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0