Lovet!

Tonnnaa !  Umgåts mycket med denna sötunge! Hänt väldigt mycket, från skratt till tårar.. Att vakna upp med denna unge på julaftons morgon var den roligaste julaftonsmorgonen :) !  Tänker dock inte berätta varför hehe, fast kan berätta en sak.. Dåren höll på somna in, han vände sig om, Jag som alltid har ett vattenglas vid mitt fönster och min säng står precis där, och vad gör segot? Jo, han vände sig om, så hela vattenglaset faller ner rakt på honom, så han vaknade som ett skott, jag bara kände hur han hoppade till och hörde hur han skrek till. Seriöst? Aldrigaldrig skrattat så mycket! Men vad ska man säga mer än jävla klant.. Ett gott skratt förlänge livet ;) Detta skratt får mig nog leva 100år till. Och jag skrattar medans jag skrev detta, vilken bild jag fick upp. HAHA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0