Mani!!!!!!

Ännu en saknad människa, å jag säger. Dig glömmer jag verkligen aldrig! Mani Ahmadi, sommaren och vintern med dig var seriöst klockrenast, aldrig haft det så jävla roligt med någon, aldrig.. i början var vi vänner och det känndes ok, men vi tillsammans kändes bäst! Var så himla tråkigt när du lämnade våran stad.. :( Du är en vacker och speciell kille, och det gör ont i hela mig att vi inte har kontakt längre, även fast du har tjej! När du lämnade våran stad förändrades inget mer än att jag saknade dig här, men du ringde mig varje kväll, vi kunde prata från 6 på kvällen till 4 på morgonen, 1år var det så.. Men helt plötsligt tappa vi allt, och vi är inte ens vänner på facebook.. Var ska världen ta vägen? Man mister endå alla sen... :(<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0