Lyckad men endå inte kväll.

Gud vad det har hänt mycket älsklingar. Både bra och dåliga saker :( Vet inte vad jag ska börja skriva riktigt! Knasigt för mig just nu, Kan ju berätta om den underbara fast misslyckade helgen.
I fredags åkte jag och brudarna in till Söderköping för att handla lite smått och gåttt på Willys, 5 stora läskar, en stor chocklad, 2-3 chipspåsar, en stor påse lösssssgodiiiis <3 Problemet var att när vi kom ut med alla 4-5 påsarna skulle vi mot bussen! Ja ni brudar ni vet ju hur det gick^^ Bra, fast endå lite fail och göra som vi gjorde, haha! Efter vi gått en mil typ haha då träffade jag sebbe och pratade med han ett tag :) Trevligt trevligt! Brudarna sa att bussen inte gick förs en timma, Men när vi stod där uppe kom våran buss efter max 15 minuter, Där hade vi tur! Sen när jag kom hem tvättade jag bort det äckliga sminket och plattade håret och tog på mig mjukis och en tröja och sen gick och mötte Jenny och Elsa.. Sen var vi ute ett tag med Elsas kille och Zlatan och dom medans vi väntade på Sarah. Tillslut kom hon då gick vi hem till mig och fixade allt och hade det grymt mysigt, tills jag tog upp en idiot, en idiot som förstörde våran kväll, och jag ångrade verkligen det, önska du aldrig kom för då blev det bara tjurigheter och hände för mycket! Annars får jag tacka för en bra kväll med Sarah Jenny & Elsa <3hos mig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0