Frida!

Den vän som jag verkligen aldrig kommer släppa är du frida, och jag ville bara skriva en text till dig för att bevisa hur äckligt mycket jag tänker på dig och det är konstigt, du är så himla speciell, inte som någon annan.. utan dig och ditt stöttande hade jag aldrig klarat skiten, dina sms, när jag verkligen låg och grät i min säng och du och jag smsade, vem var det som fick mig sluta? du frida, och grejer du berättat för mig.. det stannar här hos mig gumman, du är en underbar vän ska du veta, du får mig le! tanken av att vi inte snackar så mycket mer gör mig gråt färdig, jag kollar på din facebook varje dag. och dina bilder du är så jävla fin gumman, allt jag önskar är att bara få krama sönder dig, för jag saknar dig så j*vla mycket Frida... ÄLSKARDIG!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0