Dagen!

Idag mår jag bättre än gårdagen iallafall :) Gick och la mig tidigt och vaknade med ett leende på läpparna, och gladare blev jag.. Får nog åka, wiiiiiiiiiiiiie min dröm verkligen! Hoppas på det, längtar som tusan! Iallafall, sen var det en helt ok skoldag, bättre än gårdagen hehe. Nu är jag hemma och precis tagit mig en dusch, nu ska jag kolla på filmen '' Dumpa honom'' och ta mig ett glas fanta och lite chips... Vet att jag försöker äta bättre, men nu måste jag verkligen, dö sugen.. ( Så jag fuskar lite bara ikväll, hihi )
Och vet ni? Jag har kom på att jag har spamat sönder Coffe på sms idag, ber om ursäkt för det! Ville ju f*n äta godis med dig, men sicken diss där. Blyger! Och vet ni? Jag har faktist kommit på att jag själv är lite blyg :$ Illa. Skriver mer imorgon älsklingar. Glöm inte, Jag älskar er!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0