Dagen!!

Som sagt, Jag vaknade runt 8-halv 9 tiden, jättejobbigt! För jag kunde verkligen inte somna förs 4 imorse, och dells för jag är vann att vakna runt 1 tiden.. Så var ju helt slut där ute, ( men somnade inte) Där emot när vi åkte hem runt 3 tiden höll jag på döööööö, dö av trötthet. Det första jag gjorde var att springa in till sängen och sova, så nu är jag vaken igen och klockan är 8. Har hunnit tagit en kall ducsh också :) nu känner jag mig pigg och glad! Nu ska jag små packa lite för imorgon far jag ju iväg till göteboooorg! Ser verkligen fram emot det :) Kvällen blir en mysig hemma kväll, & ska nog ut ett litet tag och träffa min underbara älskling, kommer sakna dig dagarna jag far! Älskar dig, Men som sagt, åker imorgon. Tror inte jag har tillgång till data, så skriver mer när jag kommer hem, Puss på alla, Ha en underbar Torsdagkväll! Kom till eknön halv elva i morse, fick gå upp 8-halv9 så där.. somnade dock inte förs 3-4 inatt! så när jag kom ut det var jag helt slut, (men somnade inte) men där emot när vi kom hem där i från runt 3 tiden sprang jag till sängen och somnade, så nu har jag precis tagit en kall ducsh. Nu tänkte jag små packa lite, Åker ju till Göteboooorg imogon, jippy !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0